Friday, March 09, 2012

My Series List

http://www.emocutez.com
Hai semua

sebelum ni, aku pernah buat entry pasal series yang aku addict. sempat sampai 4 parts je pastu aku da stop sebab aku tak cukup masa na detailkan satu-satu series yang aku tengok. kalau korang nak baca review pasal series yang aku da tengok sebelum ni, korang boleh tengok sini.


sekarang aku nak buat list secara pukal pasal semua series yang aku tengok. aku juz akan listkan tajuk je. bila aku ada masa aku akan buat review by part for every single series yang aku tengok.

Modern Family

The Secret Circle

Switched at Birth

Teen Wolf (2011)

Once Upon a Time (2011)

Hart of Dixie

Being Human (US)

The Nine Life of Chloe King 



semua series yang aku list ni korang boleh tengok KAT SINI atau KAT SINI. korang boleh pilih mana-mana server yang korang rasa okea n enjoy watching!!!

oh ya! kebanyakan series yang aku tengok ni cerita comei-comei. paham tak comei-comei tu camne? lam bahasa "movienye" adalah romantic comedy. aku kurang sket ngan cerita yang terlalu heavy cam bunuh-bunuh, darah-darah n hantu-hantu. aku lebih prefer cerita yang santai unuk hilangkan penat n stress study :)

ha, one more thing. aku baru je baca review tentang series baru, New Girl. aku tak tengok lagi tapi cam best je. lau kornag free, try la tengok. pastu story la kat aku.hihi

LOVENOTE : pagi tadi aku da jumpa my supervisor untuk update my PSM progress.  Alhamdulillah. da setel satu fasa n da pun cakap meeting minggu depan aku nak ponteng sebab nak balik rumah!!
http://www.emocutez.com
 

2 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

ila pun suka cerita comey3...

layan ja bila tgk..ehhehe

haipp..sekali sekala pontg xpa kan..ehheh

Juliet_iRa~" said...

wahh sis xda ms nak tgk..huuu