Thursday, March 22, 2012

Miza datang Terengganu (Part 3)

http://www.emocutez.com
Hai semua


arini nak sambung cite Miza lagi.haha. dun worry sebab ni da last part n masa hari second last and last miza kat umah aku. pagi jumaat tu aku bangun lambat. miza plak layan diri je kat umah aku.haha. seyes aku rasa zalim jap pagi tu.

petangnya aku bawak miza pergi jalan-jalan kat pantai merchang, belakang umah aku. kami bawak anak sepupu aku 3 orang join kami. takdela kami boring sangat, pastu bleh la test kecekapan kami jaga budak-budak sekali.haha













 balik dari pantai, aku bawak miza jupe my bestfren dari kecik, Fara. tak sempat plak nak snap gambar Fara kat kedai beger dia. dia baru je bukak kedai tu lam seminggu. hihi. asalnya, kami beli beger je untuk makan malam tu tapi bila sampai kat umah, something happen.

sebelum aku gi mandi, aku check out my fb n ade message from my primary school's fren. sebelum ni pun pernah message tanya khabar kat fb je la. petang tu, balas-balas message jap, he asked me my phone number n dia ajak aku kuar dinner. benda pertama, ofkos la tanya miza. bila miza cakap okea, aku terus tanya mama sebab aku tak pernah keluar malam ngan lelaki bila kat umah. disebabkan mama mengajar kat sekolah masa kami sekolah rendah, memangla mama kenal dia. lagipun, bawak miza skali, so, permission granted :)

malam tu kami kuar dinner 4 orang. aku, miza, dia n his kazen. aku jumpa dia lepas 11 tahun tak jumpa. mula-mula agak akward tapi bila kuar cerita-cerita zaman sekolah rendah, terus hilang akward.haha.

pagi sabtu plak, kami just siapkan esaimen Heat Transfer je. ade lebeh kurang 40 soklan nak kene buat. memang tak berapa nak sempat la kalau nak tunggu balik UTM.huhu. petangnya, aku bawak miza pusing-pusing n pergi umah fara. pastu pergi pasar malam. balik dari pasar malam, terus siap-siap n packing untuk balik UTM.

that's how miza punya perjalanan kat umah aku. kalau ada sape-sape nak datang jalan umah aku, meh la.hihi

LOVENOTE : this weekend, my class will have family day at pahang. juz can't wait to go n have fun!!!

http://www.emocutez.com

4 comments:

mie said...

ooo..
ada love story...
heheheh

Ainsha said...

perghh, bestnya main kat pantai... :]

teha said...

wahh , die g trg laa.. hehe :)

Juliet_iRa~" said...

wahhhhh ada hati y sedang berbunga sekarang ni..

ehemmmmmmm..cte cpt..haha

kemain ea!:D

hati2 dlm bercinta jgn terlanjurrrrrrr syg sgt..nt hati kte y merana..tauu!