Friday, March 23, 2012

ABC Larkin n Danga Bay

http://www.emocutez.com 
Hai semua

alkisah, hari isnin lepas, yunie ngan gg ajak aku, miza ngan ayu join dia g makan ABC kat larkin. da banyak kali gak yunie cakap yang ABC kat larkin tu best. keries gak aku ngan ABC tu.hihi. rezeki kami la petang tu, akhirnya dapat gak makan ABC special kat larkin tu n memang betul pun cakap yunie, ABC tu best.hihi







 lepas setel memenuhkan perut kami ngan ABC tu, kami gerak pergi danga bay plak. pergi cuci mata waktu petang n menikmati keindahan alam ciptaan NYA.hehe. tengok sunset. cantik :)

sambil-sambil tengok sunset tu, Gg plak gune la dslr baru dia n kami yang pompoan ni la jadi model perosak gambar.haha. tapi semua gambar lam blog aku ni dari enset aku.





yang kat lam dslr leh tengok SINI

oh ya, tadi lepas kelas n rest jap, kami berlima gerak pergi Jusco n makan nasi lemak kat senibong. situ pun satu lagi port best. ade mase aku cite.hehe

sekarang aku nak kene sambung kemas segala barang yang nak bawak g family day pagi nanti untuk 3 hari 2 malam kat pahang. pukul 6.45am nanti kami akan konvoi 7 buah kete. papehal, nanti i setory ye.hihi

LOVENOTE : doakan konvoi dan percutian kami satu family smi dalam lindunganNYA. doakan kami selamat pergi dan balik juga ye :)

http://www.emocutez.com
 

7 comments:

Pemandu Teksi said...

kat mana eh kat Larkin tu, hari tu pakcik try kat sebelah bomba larkin...hampeh, sedap lagi yang kat kg melayu punyer ABC...Tapi tengok yang kat blog awak ni lagi best...hu hu ngidam dah ni...

Tuan Cimot said...

wah, ada masa boleh try ABC tu..hoho..slmt bercuti..

Juliet_iRa~" said...

hati2 di jalan raya alya..heee

:)

ahaa nk pelekat cikgy ira mmg kena jd student dl..kuikui


pss : sedapnyaa abc..wuuuuuuu

Aleen Aiden said...

ya Allah abc dia nampak sedap gila. -___-'

yunie said...

asal ko x cite naseb malang gg skali? hahaha.. thanks babe.. <3

Unknown said...

@ yunie :cmne la aku leh lupe kejadian tu mase type entry ni..haha

Liza Razak said...

terliur tgk ABC tu !!