Saturday, March 12, 2011

KAMI BLOGGER AKTIF UTM


http://www.emocutez.com

Hai semua :-)

masa menjelajah ke bLog kawan-kawan tiba-tiba terjumpa satu news tentang Gathering untuk blogger UTM..seyes eksaited yuu..da lama aku pikir, bila la UTM nak kmpul blogger-blogger kan. lagipun memang ramai blogger-blogger utm kat alam maya nie. bertegur sapa kat alam maya tapi belum tentu jumpa kat Arked Meranti boleh tegur..kan?hehe

jOm tengok apa yang da aku sediakan untuk menyertai gathering nie :)


aLya, 22 tahun 
*DONE*

Balai cErap atau taSik utm..*sama-sama menikmati keindahan alam..hehe
*DONE*

SAYA RASA BLOGGER UTM senanye ramai tapi tak berapa nak expose diri. da tiba masanya blogger utm duduk sama-sama berkongsi ilmu n mengeratkan hubungan silaturrahim :)
*DONE*

segala maklumat dan informasi sila terjah beLog Nadirah dan segala macam mengenai gathering Blogger UTM boleh terjah SINIE


tarikh tutup adalah 13.Mac 2011..jom ramai-ramai bLogger uTm terjah gathering nie. sama-sama kita berkonsi cerita di alam nyata plak.hehehe

sekarang seyes eksaited tunggu progress gathering nie.. :)


http://www.emocutez.com

13 comments:

mie said...

gue excited juga..
walaupun bukn student utm...
hihihi

NadiRah said...

nad pon ngah excited sgt!!
hehehe..thnks join~

srikandi cinta said...

hye.jom jenguk blog saya..follow balik yea :)
tq

HonEyBuNNy said...

alamak....cmna dgn blogger tegar uia neh..hehheheh...bestnya..

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

sy ade sorag blogger utm...
namanya icham..
tahun 2, chemical engineering..kenal?

aLya maNip said...

@ mie :tape2..join eksaited skali..hehe

aLya maNip said...

@ NadiRah : alya pon..hehe
da lama tggu something camnie..hehe

welcome dear :)

aLya maNip said...

@ srikandi cinta : insyaALLAH..bakal menjenguk..hehe

aLya maNip said...

@ HonEyBuNNy : lepas nie honey kene organized la utk uia..hihihi
:)

aLya maNip said...

@ Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali : alya mechanical la syg..x kenal sgat dak fakulti laen..huhu

Un Phat Lee said...

kakak gua kerja utm.tetiba lak en.haha

aLya maNip said...

@ Un Phat lee : haa..nnt alya cari kkak awk ye..hehe

Fuza Marquis said...

heyya,
ni first time I datang sini.
datanglah blog I pulak ehehi

jiwang :D