Monday, January 10, 2011

seminggu punye cite

http://www.emocutez.com

sedar tak sedar, da pon masuk minggu kedua kuliah. jap je masa berlalu kan?. cam tak sedar pon ade gak. yela, minggu pertama biasanya jadual tak pack ngan pape aktiviti lagi. banyak gak masa lapang ngadap lappy, blogging, facebooking n drama'ing' n macam-macam'ing'. *amek ko, seme nak 'ing'.hahaha

da lame rasenye aku tak apdet blog ngan apdet yang betol-betol apdet. maksud aku bercerita seme benda macam selalu. *macam la aku artis semeorang nak taw.hahaha
takpe, takpe orang tak baca pon aku nak tulis gak.ngeee. aku nak wat week marathon. nak ringkaskan seme yang jadi diz week. tapi tadela ringkas sangat pon. panjang gak aku melalut nanti.hehe

miggu pertama lecture macam biasa la. yela, ni pon da semester 6. so, aku juz face the same situation like alwayz. susun jadual, fill form insert delete subject, berkenalan ngan lecturer n beli buku. same tak ngan korang? mesti same je kan except pasal insert dlete subject. tak seme orang kene buat. orang yang rajin nak mampos macam aku je kene wat benda-benda camtu.hahaha. tapi semester nie, semua dak kelas aku kene isi form tu sebab ada masalah teknikal sket ngan fakulti n ade subjek yang kami register tak masok lam slip kami.

btw, aku da pon DEACTIVATE my facebook account n its kinda of temporary kot. bile aku rase aku da tenang sket n betol-betol ready, aku activate balik fesbuk aku. bukan ape, aku nie kan ske express my feeling through fesbuk, nantikan aku belum sempat tulis pape lagi orang da predict ape yang aku nak tulis. ha..baik aku x payah ade fesbuk terus. boleh bawak gadoh seyh. hehe. aku ni payah lau da gadoh-gadoh. orang yang gadoh ngan aku rilek je, aku je yang duk melalak sorang-sorang.muahaha

mula-mula sayang gak la sebab banyak sangat gambar yang aku upload n yang terbaru gambar GOP beijing, kawan-kawan plak duk komen all those pictures tapi bile aku pikir, sampai bile aku nak post ngarut-ngarut kat fesbuk kan? tu yang aku deactivate gak. kan orang cakap aku gila talak plak. muahaha

wiken aku lak juz lepak kat bilik. siangnya la. hari jumaat malam plak gie jalan-jalan. gie Jusco Bukit Indah ngan aena n wana. ana tak ikot sebab kurang sihat. sempat gak la aku sambar t-shirt sehelai.
sabtu malam plak juz kuar lepak berempat. mula-mula juz nak kuar makan steamboat kat johny n karok, tapi bila sampai u-mall, tampat karok yang bilik tu penuh. mase tu da kul 10pm. so, kami naek tengok tiket wayang. ade cite yang memang aku tunggu-tunggu, Gulliver's Travels. disebabkan cite tu kul 10.45, sempat gak la kami turun gi kat k-box yang bayar seringgit satu lagu tu. sempat la nyanyi 6 lagu.hehehe
lepas tu baru la tengok wayang. cite nie memang tak rugi la tengok. fun + comei. hehehe

makan lagi :)


tu je la aku nak setory.ngeeee
*lam kepala senanye ngah pikir untuk renovate belog. dari pink nak kaler laen plak. hijau okea tak??? hehehe
malam ni rasenye macam boleh stat wat header baru. lagipon, esok cuti. yeaayy!!!!
assignment tak siap lagi..hohoho :)

daaa :)
http://www.emocutez.com

2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

lahh, patutla dun see u on fb, rupanya temporary deactivate..

tenagkan diri oke;) kalau ada mslh boleh share, if u don't mind, i can be ur ears..lol;D

take care sis..

aLya maNip said...

@ fifiey : dalam mase terdekat k.alya kene activate balik gak fb sebab da nak pilihanraya kampus.ngeee

btw, thanx a lot dear. really appreaciate that. insyaALLAH, everything will be fine soon. :)