Wednesday, January 04, 2012

my UGP I Presentation

http://www.emocutez.com
Hai semua

ALHAMDULILLAH. selesai sudah fasa pertama untuk my UGP. da submit draft 1 last week n da pun present pagi tadi. aku ngan 4 orang team mate aku present our UGP 1 kul 8 pagi kat bilik seminar, Fakulti Kejuruteraan Mekanikal, UTM.


bercakap sal tempat present, aku tak tahu la apa "darjat" student industry sampai kami kene present kat dalam bilik seminar n the other group of industry student present dalam dewan kuliah 1 which is the biggest lecture hall dalam FKM.

biggest lecture hall in FKM tu takde la sebesar lecture hall zaman matrik.hehe. cukup la untuk muatkan 100 orang student dalam satu masa. masa dapat tahu tempat present seme neves sebab student course laen present dalam kelas biasa je. kelas yang boleh muat around 30 orang.bila tempat besar takut gak ade penonton ramai plak yang hakikatnya takde pun junior yang sanggup bazirkan masa tido diorang  :(

presentation session divided into two days which are monday and tuesday. lucky me, i got scheduled to present on the second day. hari isnin aku ada gak temankan kawan-kawan present n dapatkan tips untuk present. nak gak tengok camne panel-panel bantai student yang present UGP nie. tulah cerita yang kami selalu dengar dari senior.

hakikatnya? tulah yang terjadi. ada yang got lucky bila panel tanya sket je n ada yang not lucky enough bila kene tanya sampai terdiam.haha. lots of expression yang aku dapat tengok. bila balik bilik, aku betulkan aku punya slide mana yang patut n prepare for the worst.

on that day, nebes tak payah nak cite la. aku presenter yang ke-2. overall presentation sangat la "mantap" kerana presentation aku dikecam hebat oleh panel-panel yang akan evaluate aku punya UGP but it's ok since the presentation juz contributes 25% for overall UGP 1. lagi 75% dalam tangan my supervisor, PM. DR. Adnan.

ni muka-muka kami yang da lepas present. dari kiri fadlee, budak baju kurung tak muat, shakir, aizat n raja.

 baju yang tak matching ngan tudung. asalnya aku nak pakai baju kaler kelabu, so boleh match ngan tudung ni. aku pun da malas nak iron tudung lain. tapi bila pakai baju tu, aku tak selesa. baju ni yang ketiga aku try pagi semalam. semua sebab badan aku da naik.hahaha.


ni plak my classmate, say voon yang present sesi 10.30am :)

thats how my hectic weeks end but will continue with another 2 weeks of stress with final exam. final exam tak de la sebizi cam UGP cuma aku tak tahu aku akan keep updating my blog or not but i wish i will :)

LOVENOTE : hope i can give my best for my final exam. 4 papers n em going home. wishing myself a big luck also to anyone who taking final exam  :)


http://www.emocutez.com

10 comments:

Aleen Aiden said...

ol da best!jangan nebes2 sangat k.heee

Fee dAs said...

tinggi la gak darjat dapat present kat bilik seminar tu. haha. good luck final exm!

Tuan Cimot said...

good luck final exam..hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

goodluck sis! concentrate ms jwb exm tu tau!

Unknown said...

@ aleen aiden : haha..mekaseh dear..tggu nebes baru sem dpan plak..

Unknown said...

@ Fee dAs : taun depan drjat korg sama je cam kami..haha
mekaseh :)

Unknown said...

@ Tuan Cimot : mekaseh dear :)

Unknown said...

@ FIFIEY LYCHEE MARATION : tahnx dear..insyaAllah :)

Juliet_iRa~" said...

dah lpas tu lega sgt kan?heee;p..akk da rs da...;p

psss : lepas ni jgn mls2 buat tau cheese tart tu..hahaha ;p

Unknown said...

@ Juliet_iRa~" : taw xpe..simpan nebes tuk sem depan plak..hihi

yg tu kene cari bahan dulu.hihi