Sunday, January 01, 2012

its 2012

http://www.emocutez.com

Hai semua


 it's already 2012..

ALHAMDULILLAH. ALLAH masih pinjamkan jasad dan nyawa ini untuk terus menikmati semua kurniaan dan nikmatNYA.

selamat tahun baru untuk semua. bila sebut je tahun baru maka bermula lagi satu episod baru untuk tahun ini. semua dengan azam baru dan ada juga yang mrenew azam tahun-tahun lepas yang masih belum tercapai. aku la tu.haha.

2011
banyak kenangan suka-duka tercipta dalam tahun 2011. banyak jugak la benda baru yang aku belajar bout my study, love life, frenship and most of all, i do understand myself better :-)

2012
tak banyak yang aku tegah fikir. mood aku masih ngan Undergraduate project yang memang obviously menyebabkan aku tak mampu nak update blog ni. InsyaAllah, ada masa aku akan kembali cam dulu cuma satu yang aku harapkan, semoga aku ampu menjadi manusia yang lebih baik dan berguna :)

 story mory sket bout last nite, kami buat makan-makan kat bilik miza. sempena meraikan deday yunie n celebrating our ugp yang tak habes lagi.hihi. btw, kami tu merujuk kepada aku, miza, yunie n ayu. lets chekidaut da pixies :)

meat ball buatan ayu :-)


miza masak spaghetti
yang ni aku snap masa seme da siap makan. campur je mee ngan kuah

pencuci mulut..choc cake aku buat :)
 muka kami takleh nak post.almaklumlah, atika berpakaian dibilik lain caranya.ngeeee

 LOVENOTE : semester 7 come to the end. study, final n present UGP 1. wishing myself best of luck:)
http://www.emocutez.com

4 comments:

yana lyana said...

wah wahh..

slrpppppp! *telan air liur
hehe..

Juliet_iRa~" said...

wahh siap msk2 dlm blk..heee

happy new year alya!:)

Anonymous said...

bg sy choc cake pny recipe pls! =) follow yep =)

Juliet_iRa~" said...

heee..;p

suka juga la ni ek..hehe..remeh cikit nak buat pstry cheese tart tu...

tp bila buat happy je..heee ;p

bli mahal kan?