Friday, January 27, 2012

happy belated beday my dear YUNIE!!!

http://www.emocutez.com
Hai semua

ALHAMDULILLAH. pertamanya aku bersyukur sangat-sangat. aku da okea. baru aku sedar dalam ketidaksempurnaan diri tu, masih ramai setia disisi aku. terima kasih semua. kawan-kawan di dunia nyata dan di dunia maya. walau kita tak pernah jumpa, ketulusan korang nasihat aku cukup untuk buat aku tenang. thanx again :)

kembali ke tajuk asal entri. da terang lagi bersuluh yang entry ni adalah wishing a 
BELATED BIRTHDAY to my super duper best fren,  

lets the pixies do the middle talk. *betul ke perkataan aku?haha

tarikh : 27. December.2011
lokasi : seoul garden, city square, JB
peserta : Yunie(the birthday woman girl), aku, ayu, miza, gg n hattah





agenda makan-makan da sebulan berlalu baru aku terhegeh-hegeh nak buat entry ni. sowie sayang :(

27. DECEMBER. 1989

till


27. JANUARY. 2012

sweet 22, 1 month :)
 mula-mula sekali, aku nak wish, happy belated besday again to u my dear yunie. semoga dengan peningkatan angka pada umur ko akan lebih mematangkan ko. dun worry, angka je yang bertambah, keremajaan tetap mantain.hihi. aku selau doakan yang terbaik untuk ko, kehidupan ko, study ko n relation ko ngan gg. aku harapkan yang terbaik untuk korang. jaga gg dan perut gg ye. ko gak cakap lelaki nak kene jaga perut.hihi

sempena besday ko ni, aku nak berterima kasih banyak-banyak untuk segala pengorbanan dan jasa ko untuk aku selama kita kenal. u r one of the best of the best i ever had in my life. terima kasih sebab selalu ada ngan aku time senang dan susah. terima kasih gak sebab selalu bagi aku kata-kata semangat bila aku down. terima kasih sebab selalu dengar aku bercerita yang kadang-kadang tak taw pape. banyak sangat kalau nak list. yang penting, terima kasih sangat-sangat untuk kehadiran ko dalam hidup aku.

LOVENOTE : kita semua ada lagi satu sem sama-sama. aku harap yang terbaik untuk ko sem ni. dun worry, masa ko grad nanti ko bleh datang tido bilik aku. bilik aku nanti akan sentiasa terbuka untuk ko.hihi.

http://www.emocutez.com

6 comments:

yunie said...

yeay!!! thnks alia.. dats mean a lot.. hehe.. luv u so much! :)

wei, betol ckp ko bju tu x sesuai pkai ngn tdung tuh.. cm org asli plak aku tngok.. pstu tdung kale htam mmg xssuai ngn aku.. pnipu pnyer gg.. hahaha..

pape pon.. thanks taw.. thnks sngt2.. aku sngt hepy.. muah!

ILA HonEyBuNNy said...

nak wish jugak happy belated birthday Yunie....;)

dear...moga tenang2 selalu...take care..muahh..

Unknown said...

@ yunie : luv u 2 darl...hihi

mak aii..gelak golek2 aku baca komen ko..haha..dun wory, lepas ni meh aku jd penasihat n pgkritik imej ko..haha
gg sgaje je ckap da cntik sbb tanak bg org len ngorat ko..haha

love 2 see u happy syg :)

Unknown said...

@ ILA HonEyBuNNy : mekaseh ila..-wakilkan yunie..hihi

thanx gak utk nasihat tu,,muaahh :)

K said...

happy belated bday to that person, hehe XD

p/s : glad that info helps :)

Juliet_iRa~" said...

happy birthday yunie kwn alya..:)

pss : dah tak sedih kan?hee..thankss dear..doakan akk jd cikgu y baik..heee