Saturday, April 02, 2011

selamat ulangtahun Nor Alia Abd Manip..

http://www.emocutez.com
Hai Semua

2 APRIL 1989
*
*
*
2 APRIL 2011



ALHAMDULILLAH. menjengah 22 tahun sudah. maknanya, da 22 tahun ALLAH pinjamkan aku segalanya. nikmat-NYA untuk aku selama nie memang banyak. tak terkira. nikmat kesihatan, kasih sayang, keluarga, kawan-kawan dan yang paling penting nikmat ISLAM. aku rasakan kehidupan aku cukup segalanya. lengkap perjalanan yang ALLAH sediakan untuk aku. kejatuhan demi kejatuhan tapi masih ada segalanya disisi untuk jadi penguat semangat untuk kembali bangkit.

TERIMA KASIH ABAH!!!
TERIMA KASIH MAMA!!!


TERIMA KASIH ABANG!!!
TERIMA KASIH KAWAN KAWAN!!!




okea... habes part seyes



*************************************************



BOOOOO ALYA!!!!!

boleh ke nak booooo diri sendiri sebab da tua tapi tak pernah matang.haha. air mata still murah macam dulu. gaduh sket nanges. kene kutuk sket nanges. kene buli sket nanges. kene bebel sket nanges. adooiii, memang tak pernah habis la. gelaran ratu air mata still tak nak dilepaskan nampaknya.haha.

mengimbau kenangan tahun lepas, eceeehhhh. da macam berpuitis bagai plak.haha. aku gie celebrate beday kat Hutan Bandar ngan member-member. diorang bawakkan aku ke sana. tahun nie cukup sekadar berasmaradana dengan buku. test 2 berderet kot minggu depan. nak tak nak terpaksalah korbankan segalanya. korbankan sket kegembiraan.

tepat jam 12 malam tadi, aena datang terjah bilik aku ngan kad beday. lepak-lepak ngan aena sejam je sebab masa dia datang pon aku ngah ngadap buku.huhu.
"sayang, aku sayang ko sangat-sangat!!! thanx 4 everything. no one can replace u in my heart dear"hehe

then dapat text daripada mama, abang ngan kawan-kawan yang lain. kat wall facebook aku plak memang tak rancak macam beday girl yang laen sebab aku hide kan aku punya beday. yelah, da setahun aku reveal. so, kene la hide. aku rasa aku nak orang yang wish beday aku adalah orang yang betul-betul ingat beday aku n orang yang rapat ngan aku bukan wish sebab reminder kat facebook tu.huhu. *tak kesah la orang nak cakap aku gelabah pon.muahaha

hadiah beday??? takde pon.sob..sob.. tapi memang dari kecik aku jarang mintak pape ngan mama n abah. slalu mintak ngan abang je.haha. selalunya, beday aku time sekolah n jarang beday aku kat umah. so, my family juz wish. kalau zaman skolah bleh la mama datang bawak kek n makanan banyak-banyak untuk makan ramai-ramai ngan kawan. da masuk u nie, takde nye mama nak datang johor semata-mata nak celebrate beday aku. sob..sob..sedeh lagi.

lucky for my brother, beday die 24. december. so, tiap-tiap tahun akan celebrate n tiap-tiap tahun gak dia dapat hadiah. tapi biasanya hadiah beday dia aku yang mintakkan ngan mama n abah. aku kan adik yang baik. aku gie la wat-wat tanya beday nanti dia nak apa. then, aku gitaw la mama ngan abah apa yang abang nak. biasanya aku paw skali la hadiah dia. komisyen kene ade. hidup kene tahu amek kesempatan. hahaha


okea la. da panjang sangat aku duk merepek. takpela kan, kasi can la sket kat beday girl nak mengarut.haha. okea, aku da kene stop ngarut-ngarut. nak kene gie study plak. banyak agie keje nak kene buat. doakan aku ye kawan-kawan. hope test 2 nie akan better daripada yang lepas. insyaALLAH. :-)

http://www.emocutez.com


16 comments:

Ana Farhana said...

"sayang kamu ketat-ketat" hahaha
NICE!!! ^_^
hapy beday again syg ku..sowie xdpt nk celeb sesame diz tyme..=(

Unknown said...

eid milad saeid....

Syarmira Sakawi said...

wow.. happy birthday dear...! may 22 brings u prosperity and longevity aite.. =)

aLya maNip said...

@ Ana Farhana : haha..tu tndanya gedik la ana..
thanx ana syg...thanx 4 a great evening n great treat td..syg kamu ketat-ketat gak!!!heeeee

aLya maNip said...

@ JIJI YU : mekaseh bro :)

aLya maNip said...

@ MingMing : mekaseh syg..insyaALLAH :)

Tuan Cimot said...

happy birthday..sama bezday ngan ayh saya..hehe..ramai yg sambut bezday hr ni..

AdilaKaman said...

lahhh.
besday rupanya.
HAPPY BIRTHDAY! :)

Bunga said...

wahhh..hapy birthday cym..hehe..xnak bg bunga hadiah ke??haha//ada kaitan x?/haha

aLya maNip said...

@ TiKa LEh : hepy beday gak utk ayah sys..ngeeee...

da ramai da alya jupe beday sama nie.hehe

aLya maNip said...

@ dylli : mekaseh adila :)

aLya maNip said...

@ bunga : mana aci. alya la mntak adiah ngan bunga..hihi

Qaseh Dalia said...

hepy besday syg

aLya maNip said...

@ Qaseh dalia adelia : mekaseh dear :)

Anonymous said...

HB sayang.

*big hug*

aLya maNip said...

@ maCy : mekaseh.. *big big hug*