Tuesday, May 01, 2012

Anugerah Bintang Canselor 2011

http://www.emocutez.com
Hai semua

plan asal nak apdet pasal dinner ni last week sebelum g camping tapi tak sempat. banyak keje nak kene setel n banyak je alasan aku.haha. wiken lepas aku g camping 2 hari 1 malam n balik dari je dari camping rehat jap n terus prepare untuk dinner fakulti malamnya. wiken ni pon ade lagi satu dinner nak kene attend. nanti next entry aku story mory lagi pasal seme event tu. sekarang aku nak setory sal event yang seminggu diperam ni.hihi

22.April.2012 yang lepas, aku attend dinner kolej. dinner ni untuk meraikan final year student kat kolej Tuanku Canselor cam aku. tahun ni agak berbeza sebab aku attend ngan dak kelas aku. almaklumlah, ni la kali terakhir aku bleh attend event yang macam-macam ngan dak kelas.hihi

tak banyak cite, maklumlah dinner. pergi, melaram, makan n balik. haha. oh ya, aku duk semeja ngan Ayu, Miza, Piqah, Hasrul, Aizat, Daud, Syuk, Yo n Din. yang paling best, ni la dinner untuk raikan kami tapi kami tak melaram pon. juz pakai baju kurung yang aku biasa pakai g kels je sebab aku memang tak prepare. yang aku ingat segala bagai esemen n PSM nak kene setel sampai lupa tarikh dinner. ni la jadinye.

jom cuci mata ngan pixies yang tak seberapa sepanjang event ni. :)

sebelum masuk dewan. tggu table mate :)
dapat kipas :)

nasi beriani. nyum..nyum..
takde keje namenye ni
barisan VVIP table kami.hihi
ayu, miza n aku :)
aku, daun n syuk
miza n me :)
hasrul n piqah
din n hasrul dan tienye
Datuk Syuk n Datin Ayu :)
malamku berbintang :)
LOVENOTE : dalam ABC 2011, Hasrul dapat anugerah Kecemerlangan akademik n Daud dapat anugerah khas pengetua. congrats 2 both of u :)

http://www.emocutez.com

1 comment:

mie said...

best tu..
patut melaram sakan..
ehehehee