Friday, May 18, 2012

entry merapu yang agak panjang sebab stress PSM

http://www.emocutez.com
Hai semua

life aku sekarang agak chaos tapi agak bersyukur sebab masih ada masa yang cukup untuk rehat. tak cukup pon aku buat-buat cukup je.haha

aku tengah pulun untuk siapkan PSM. sape yang pernah merasai derita kapel ngan PSM ni mesti tahu apa perasaan aku sekarang. status PSM aku masih dalam keadaan tak berapa nak okea. masuk hari ni da 4 minggu aku tak jumpa ngan aku punya supervisor. bukan malas sangat tapi aku tak taw la nape. segan sebab banyak sangat tak complete kot, tak pun sebab pening dengan tajuk PSM sendiri.

kadang-kadang pernah gak terdetik menyesal aku pilih tajuk ni. kononnya nak buat something different n sekarang memang different la.haha. orang laen da proceed ngan writing aku terkial-kial ngan methodology lagi. tak sure apa yang aku buat betol ke tak.huhu

semalam aku da stay kat fakulti sampai kul 4 pagi ngan team mate untuk siapkan esemen facility design, tu yang PSM aku tak berapa nak jalan cam aku plan. so, wiken ni aku bakal bercanda, bercumbu dan bermesra ngan PSM je la. sape-sape ade terasa nak ajak aku dating tu minta maaf la ye. i'm fully booked.hahaha

kalau diikutkan hati, aku nak sangat mengadap baby blog n apdet seme setory yang tergantung. antaranya, dinner fakulti, dinner IEC, futsal IEC, pelakon seindah sakura classmate aku n aku punya koQ punya aktivity yang buatkan kaki aku jadi belang-belang sebab aku pakai selipar pergi jalan-jalan tengah panas melawat tapak semaian UTM.fuuhh, panjang je explanation aku.hihi

aku mengadap blog ni pon sebab nak tunggu azan subuh. nak solat n tido. da lama senanye aku tak stay up camni tapi memandangkan semua benda perlukan perhatian aku, terpaksalah korbankan tido dan mimpi-mimpi indah.haha. tapi mimpi-mimpi aku memang indah la lately ni. kalaulah mimpi aku jadi kenyataan....hahaha
seronoknya dapat tido selena ni :)
oh ya, sebelum aku abeskan aku punya entry merapu ni, aku nak mintak maaf kat kawan-kawan alam maya sebab aku tak sempat langsung melawat blog korang. penat korang datang melawat n komen-komen blog aku. nanti bila aku da betul-betul free aku lawat korang ea. promiz :-)

lastly, aku nak announce satu keputusan yang aku buat baru-baru ni. lepas almost 2 months together, aku decide untuk kembali single. alasannya??? aku tak mampu n tak pandai nak bahagikan masa aku pada tempat yang betul dan apa yang aku nampak kalau aku teruskan, banyak kerja aku yang tak siap. yang salahnya adalah aku sebab aku yang tak boleh nak commit 2 benda dalam satu masa.huhu.

buat masa sekarang, segala attention aku juz untuk study, family dan kawan-kawan. tak terniat lagi untuk berpengganti sebab benda sama akan berulang kalau aku ade pakwe. aku tak boleh manage masa dengan baik. kalau sape-sape ade ternampak aku duk menggedik dengan status ala-ala crush on someone, jangan risau sebab benda camtu akan berakhir bila tiba masanya. bila obsesku da berakhir, aku akan kembali normal..hihi

aku rasa da tiba masanya untuk aku jadi lebih matang sebelum aku ke next step. banyak sangat benda yang masih belum sempurna dalam diri aku dan aku pasti tak akan sempurna tapi aku cuba sebaiknya untuk menghampiri kesempurnaan tu dan aku yakin bila kita cuba berubah untukNYA, satu hari ALLAH akan hadirkan seseorang yang juga ada pada jalanNYA untuk memimpin kita ke syurga. INSYAALLAH :)

LOVENOTE : sunyi. bila da terbiasa dengan call setiap pagi untuk kejut dia pergi kerja. call setiap malam yang wajib sebelum tidur. sekarang, semua sendiri. semoga hati aku akan terus kuat dengan jalan yang aku pilih kali ni dan semoga hati aku kekal istiqamah untuk berubah kali ni dan semoga ALLAH permudahkan segalanya :-)

DOUBLELOVENOTE : thanx 2 everyone who gave me the advice n stay by my side. aku pasti akan ada mata dan hati yang tak senang dengan apa yang aku putuskan tapi percayalah, keputusan ini adalah untuk kebaikan kami bersama. andai jodoh kami dah tertulis di Luh Mahfuz, akan tiba hari dan tikanya kami akan kembali bersama :)


http://www.emocutez.com
 

No comments: