Friday, July 22, 2011

korean fever

http://www.emocutez.com
Hai semua

hows your holiday? is it great? today i start my super duper holiday at home. is it sound great??? its awesome guys!!! ALHAMDULILLAH, internship aku da selesai. 2 bulan internship, terlalu banyak kenangan tersimpan. lain kali kita setory mory sal internship ea...:-)

before i start my "hibernation time", lets take a look on my korean drama list. semua drama ni aku da tengok sepanjang intern. almaklumlah, company yang aku intern tak banyak sangat job, so, instead of playing online games or angry bird which i dunno what it's all about, i prefer to watch korean drama.

korean drama kan ada banyak episod. satu drama sekurang-kurangnya akan ada 15 episod n its about 15 hours. aite? so, banyak gak la drama yang aku sempat khatam. lets take a look on my super duper best list. aku tengok cite best je taw.haha

Palyfull Kiss


You're Beautiful


My Girlfriend is a Gumiho


Boys over Flowers


Secret Garden


Marry me Mary


My Princess


Cinderella Step Sister

ada 8 drama semuanya. sekarang plak aku ngah addict ngan Show We Got Married. dalam external ada season 2 je. aku amek ngan Ira. kawan aku masa intern ari tu. sekarang pon aku ngan download yang season 1. tu pon aku download yang ada Kim Hyun Joong ngan HwangBo je. dulu da pernah tengok ngan rumet aku, Ayu. masa 1st year la. sekarang rasa nak tengok lagi.hihi

nanti, lau korang ada masa, boleh la mengadap cerita ni semua. kalau korang ada any suggestion cerita apa yang  best, boleh la bagitahu aku ye..hihi

LOVENOTE : sometime, things happen when we least expect them :-)



http://www.emocutez.com

10 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

ngeh3....alya suka korea eh..

banyak cita dah tengok tu...sama macam kawan baik ila la...semua cita dia tengok...;-)

AdilaKaman said...

the first 4 series, dah tengok. huhu.. tapi rasanya cinderellah step sister tu tak best pun.lembab gila jalan cerita dia. huhuh..

and fyi, satu episod korean, adalah melebihi satu jam kot! penat nak perabih. :D

wahida said...

perghhhh, ni namanya peminat tegar ni...

kakyongnida said...

sukeeeee korea. hehehe
dah follow sini :)

ejulz said...

kdg2 layan jugak korea ni.. heHE

Unknown said...

@ ILA HonEyBuNNy : xde la suka sangt tp bila desperate xde cite nk gok, jadi addict da skrg..haha

Unknown said...

@ dylli : cinderella stepsister tu bg alya cite plg sakit hati pernah alya tgok..ahaha

betul2...tp alya ske skip2..so cepat sket abeh..hehe

Unknown said...

@ sys wahida : terjadi bila da xde keje..haha

Unknown said...

@ nida husna : best kan layan..hehe

mekaseh dear :-)

Unknown said...

@ ejulz : musim korea skrg..hihi