Tuesday, November 16, 2010

salam aidiladha :-)

http://www.emocutez.com

hari nie seyes penat. semalam aku tido lmbat. kul 7 da bangon. mama still mengajar arini, so aku ngan abang yang kene gie umah atOk n tolong2 mane yang patot. mak sedare aku pon ade kat sane, tolong nenek wat ketupat pulut tu. tengahari gie beli barang tuk masak pagi esok. ngan tido tak cukup, muke aku pon da cam pe..hahaha

da la kat umah nenek tadi kene service peti ais. yang peliknye, aku tak kene marah lak bile aku wat operasi tu sebab besenye lau mak sdare aku nak service, mesti nenek aku duk sebelah. itu elok lagi, ini boleh makan lagi. macam2 la. last2, seme kemas sket2 jek.. nie la untungnye cucu kan. lebeh sket kaseh sayang..ngeeee

pagi esok mama masak nasi himpit ngan kuah kacang jek n wat rendang ayam. esok pon abah wat korban. so, pagi2 lepas smayang, seme berkumpul kat umah aku. masak kat cinie tuk lunch. agak sadis la sebab tak ramai yang balik. 2 orang adik mama a.k.a mak sedare n pak sedare aku balik kelantan, umah mertua masing2. ari raye kedue diorang gerak balik teganu same2. untungnye duk teganu nie, raya korban same meriah ngan aidilfitri. lepas smayang raye, ade gak still gie ziarah2..hehehe

ok...aku pon da malas senanye..haha. balik umah nie banyak mase nak wat bende2 len..ngeeee
b4 pape..aku pon nak amek kesempatan nie nak ucapkan 
selamat hari raya aidiladaha kepada semua muslimin dan muslimat.
jom same2 kite hayati erti korban.

http://www.emocutez.com

8 comments:

Ana Farhana said...

camat ari raye haji cyg~~♥

totally cute! :D said...

selamat hari raya aidiladha! :) wahh sedapnya nasik himpit kuah kacang.. :)

cik lya said...

slmt ari raya aji alya...:)

aLya said...

@ ana : selamat berkorban :-)

aLya said...

@ totally cute! :D : meh la dtg umah..ngeee

aLya said...

@ Cik lya : selamat ari rayer aji gak :-)

maCy said...

salam raya alya. jgn nakal2. hee ;p

aLya said...

@ maCy : slamat ari rayer aidiladha gak maCy :-)