Saturday, October 02, 2010

rayer lagie :-)

salam seme :-)

arinie aKu bangOn lmbt..*cam la penah aku bangOn awal lau taim wiken kan???huhuhu
inGat nk baSuh baju taPi kOtak cOin lak penoh.*ramai plak student jimat mase skunk kan???muahahaha
tPakse la aku baSuh baju ngan taNgan n aKu juz baSuh spaRuh jek..hahahaha
seyes x larat. besenye, aKu baSuh baJu kuRung, tUdung ngan teeeeeet je gUne taNgan, yg len caMpak lam wasHing macHine jek. tadi tPakse la aKu baSuh ngan taNgan semenye.
tapi x seme gak la. towel2 seme x baSuh ag ar..x larat nk mnyental dah..huhuhu

ok. skunk aku juz nk sharing2 sOme pixies sbb smalam aku g oPen house..
- petaNgnye kat uMah nana
- malam plak kat uMah syUk

baLik dr oPen house uMah syuk da kul dOblas lebeh. nk kUar g karOk pon cam x bape lepas sBb ktEorg da masOk lam uTm bawu pLan nk g jalan. paStu, decide nk lepak k.9 ngan baJu2 kUrung 2 kan tapi ramai la plak owg kat c2 so tpakse paTah baLik. yela, kan x pasal2 org cakap kami giler plak. lepak kat kafe tengah2 malam pakai baju kurung..huhuhu
pk puNye pk, last2 kiTeorg decide nk g amek gmbar kat pNtu pagar uTm. seb bek pak cik gad 2 bg kami melepak kat c2..ngeee

jom,,cekidaut da pixies..













x baNyak sanGat pon pixiesnye..hahaha
nk baNyak2 ag kat fesbuk aku yek..lau x silap aKu, pixies smalam jek ade almost 200..
erm..jaNgan x taw yek..kaMi memg ske bgambar..

ok2..aKu nk g blah duLu, maLam nie nk siapKan esemen n lepas ciap esemen bawu aKu jalanbelog yek..muahaha

daaa:-)


1 comment:

elak kehamilan said...

Hmm this is an interesting topik sebab ia melibatkan seks! Tanpa seks tak akan ada baby bukan?

Benar kata BOB "Unplanned pregnancy is a consequence of either planned or unplanned sex."

Jadi Hanis dan pompuan yang lain kena faham ayat BOB.

Macam mana nak rancang kehamilan bila seks itu sendiri tidak dirancang oleh perempuan.

Ini sebab Hanis tak ada pengalaman. Selalunya pompuan yang mengandung tanpa rela adalah kerana pompuan tu tak sangka disetubuhi. Its that simple. Jadi persetubuhan yang tidak disangka tentunya tak boleh dirancang bukan?

Kes study. Pompuan tingkatan 3 ajak lelaki ke rumah. Alasan belajar. Tapi pelajar lelaki telah merancang mencumbui pelajar pompuan. Mula2 mungkin pompuan mengelak tetapi masih menjemput ke rumah, bf lah katakan. Kemudian mencumbui lagi pada hari yang sama atau lain harinya emak bapa kerja, sehingga dia berjaya membuka sedikit demi sedikit pakaian gadis tu. Satu hari tu dia berjaya membuka seluar dalam gadis yang begitu terangsang dan terus menyetubuhi gadis tadi. Jadi gadis pun hamil.

Mcm mana baru nak pakai IUD? Dah terlambat. Morning after pill lah jawapannya. Atau abortion. Atau makan pucuk nenas hehe..

Jadi sebab Cik Hanis tak faham proses persetubuhan tanpa rela atau di rancang maka program Cik Hanis akan gagal terutama golongan perempuan Melayu yang malu untuk mengakui mereka mahu disetubuhi.



Hanis kena faham macam mana lelaki seduce pompuan teenagers sehingga mereka sanggup disetubuhi barulah boleh dapat solution yg praktikal.

Bila di ajak ke rumah lelaki dah rancang nak cium, bogel dan setubuh gadis. Tapi nak menyetubuhi seorang perempuan teenager selalu lelaki berpura-pura tidak berminat supaya tidak menaikan defences si perempuan. “Kami tak buat seks mak, belajar je.”

Nak menyetubuhi seorang perempuan teenager sangat mudah. Selalu lelaki berpura-pura tidak berminat supaya tidak menimbulkan bantahan si perempuan. Mula-mula mencium sikit, first base. Meramas sikit buah dadanya atau kemaluan sehingga terangsang dan basah 2nd base.. Perempuan yang naif tidak sangka mereka akan lose control. Lutut lemah, mata kuyu itu tanda pertahanan si gadis semakin lemah. Dari lentuk kepala dan suara manja atau pejaman matanya, si lelaki dapati dia boleh melakukan apa saja. Tindakan terakhir adalah menanggalkan seluar dalam gadis.

Bila sudah ditelanjangkan dan kemaluan gadis terdedah pada ketika ini semuanya di tangan si lelaki. Dia boleh memilih untuk ber henti atau menyetubuh, begitu mudah.

Maka berlakulah persetubuhan yang dirancang oleh lelaki muda tetapi kehamilan yang tidak dirancang oleh perempuan. Kalau dah kahwin boring sikit.

Cuma satu salah BOB. Semua seks di rancang oleh lelaki... Cuma perempuan saja yang tidak merancang disetubuhi kerana malu tapi mengharap.

Jadi sebenarnya Cik Hanis, yang patut jadi tumpuan kempen ini adalah lelaki muda. Semua lelaki mesti membawa kondom dalam wallet dia. Mana tahu hari itu perempuan tgh high dan mahu disetubuhi, kondom dah ready dalam tangan.
Perempuan bila dah high dah tak kisah tentang kehamilan... janji dapat