Friday, October 15, 2010

elektrik disita??? apekah???

salam seme :-)

jap..jap..refreshing......
argghhhhh..baru lega sket..
korg taw pe yg baru terjadi???

td, b4 aku kuar g faKulti arOund 10.45am, de satu announcement
"perhatian kepada semua warga Kolej Tuanku Canselor, sempena menyokong Kempen Bumi Hijau & Kitar semula, bekalan elektrik akan ditutup selama satu jam bermula pada pukul 11 pg hingga 12 tngahari "
mule2 aku dgar cm2 jek sbb ade aNnouncement len skali td. aku g fakulti pon juz 2k anto assignment. lam kul 11.20 aku da smp bilik. tibe2 aku rase lemas jap. baru la ingat yg elektrik kat bLok disita 4 an hOur..dr kul 11 smp kul 12 td. skunk da ade da..aku x sure plak kolej aku atau seluruh UTM wat ari nie..hehehe

Btw, cOngrats 2k UTM sbb anjurkan kempen nie. 2 be exact, kat Jabatan Kebajikan & Pelestarian Kampus, Majlis Perwakilan Mahasiswa UTM. b4 nie, 1st step yg Utm wat 2 show da support 4 diz campaign, Utm da haramkan penggunaan polisterin kat kafe n sluruh uTm. so,bile nk beli bgkus kene la bwak bekas sdiri or beli bekas plastik yg disediakan,3 posen or pkai la ketas bgkus nasi minyak 2..ngeeeee

so..sebagai student a.k.a manusia yg nk idop sehat kan, same2 la kite sokong kempen nie yek... bumi pon da parah kan..bile lagi kite nk take part dalam bnd2 yg cmnie kn lau bukn skarang. biar bmula ngan bnd yg sket, skurang-kurgnye, nmpak la effort kite..hehehe



ni lak antare aktiviti2 yg da disediakan..memandangkan jadual2 test terbentang luas depan mate, trpakse la aku x g mane2 n jOin pape aktiviti..sadis kan???? sob..sob..sob..
sape2 de mase leh la join yek. mase perasmian kempen bumi hijau last year kat balai cerap aku da g. dapat baju agie sehelai..auuwwww!!!!!


1. Forum Pelestarian Kampus : 10 Oct 2010

2. Earth Hour : 13 Oct 2010

3. Pertandingan Mengumpul Bahan Kitar Semula : 15 - 16 Oct 2010

4. Pelancaran Kempen : 16 Oct 201
0
"Kampus Lestari, Warga Bestari"

k la..mau sambOng setadi..
daa :-)

No comments: