Friday, October 15, 2010

bile exam da depan mate...

salam seme :-)

mood malam ni agak hepy..y???
maybe sbb da 3mlam btrut2 aku leh fokus on my study.. seyes bnde nie wat aku ok sket. aku da bleh blaja n pe yg aku study pon da masok kepala. aku pon da xde la risau sgat . kpale aku pon da x berat cam dulu. aku da leh start pk pe yg penting n tolak tepi mane yg x penting. mase study nie ok la..mood pon da hepy even b4 tido aku duk melalak sorg2 cam bese.huhuhu.. yg 2 aku x dapat get over agie..ngah cube pelan2..*wish me yep!!
 aku post entri yg mlam td 2 lepas study. mase 2 seyes aku da senget sket. blaja da xmasok mule ar aku melalot kelaut. jiwe kacao. tensen betol la cmnie..

cOme on aLya..be sTrong!!!!

lgpon,next week test 2 bderet. seyes aku x tipu. cam hampeh jek jadual test. lau x start stduy dr mggu nie memg lingkup teros la test 2 aku..muahahahaha
mane x nye, test ari isnn, rabu n khamis. isnn 2 plak de due test. pg n malam. da la mlam 2 test fLuid II. paper nie paper repeat tapi test 1 aku lingkup gak..aku kene skor test 2 n final. lau x aku repeat wat kali kedue la nmpaknye.. wiken nie lak berkabung. xleh kuar bilik..SETADI..hahahaha

nie saje2 nk mngedik show off timetable aku..miahahaha
yg bulat kuning 2 test 2 n bulat merah 2 final aku...mase aku ngah final nnt most Universty da cUti. da leh rayer kat umah. aku still kat cinie. rayer pon xtaw agie nk balik ke x. mama pon da tepon td tnye nk balik ke x..Konpius2..
kwan2 mOst x balik sbb diorg ckap raye haji xde pe sgat tapi kat Tengganu len..kn..kn..???
tengganu punyer rayer haji meriah jek. aku ade jek baju baru..hahaha
lagipon abah wat korban gak taOn nie. 2 yg aku pk nk balik ke x. mama ckap lau xmo balik g lepak umah mak sdare aku kat pasir gudang..huhuhu
yg bagosnye UTm nie, Cuti raye haji plak sminggu kat tengah2 final. final sem nie pon da de 2 part. part1 b4 raye haji seminggu. part 2 lepas raye haji lg 2 mggu. org len da merdeka b4 raye haji agie. aku dengar plak UKM xde sTudy week.. uTm pe cite??? lebeh2 plak cUti..hahahaha
lau x pat skor agie aku xtaw la cmne..ngeeee:-)

 

ok2..disebabkan malam nie malam jumaat, aku teringat lak sUmthing..lepas bace Yasin td, aku teringat lak kat mama n pe yg mama pesan..part aku de setel da...
skunk kan musim setadi..belajar.. FOKUS..study sMart..study haRd..mane2 la yg berkaitan kan?
so, aku nk share satu bnd or petua or amalan or pape la yg koRg nk categorikan..hehehe
mama gitaw aku, bile time nk exam nie amalkan bace surah Al- Anfal. yg aku faham pasal surah nie, surah nie berkaitan ngan jihad n iman. blaja kan salah satu cabang jihad lam Islam.. so, surah nie cm sumber kekuatan n tingkatkan iman kite 2k berjihad la..something like dat la..
lau korg nk lg paham leh la mintak tolong en. gugel ye..hehehe


k la..aku da nk tido senanye..huhu
esk de kelas pg n petang..
daaa :-)





No comments: