Sunday, June 17, 2012

Farewell Party SMI 08/12

http://www.emocutez.com
 Hai semua

ALHAMDULILLAH, aku da pon setelkan semua benda untuk semester ni. final pon da habis. last paper semalam tu adalah last time aku masuk exam hall sama-sama ngan my classmate yang berjuang sama-sama selama 4 tahun untuk dapatkan segulung kertas yang bernama IJAZAH yang akan tertulis Bachelor Degree in Mechanical Engineering (Industry) graduated from Universiti Teknologi Malaysia.*skema plak rasenye ayat aku.haha

semua da ada plan masing-masing on how to continue their journey. ada yang da dapat offer kerja, ada yang tengah buat pilihan either continue master or kerja, ada yang tengah cari kerja, ada yang tengah setel borang master, ada yang bertuah dapat fast track untuk terus continue PhD n yang kurang bertuah cam aku stay la kat UTM, continue my degree yang tak berapa nak setel lagi ni.haha.

papepun, untuk kawan-kawan SMI sekalian yang da macam adik beradik aku da, aku doakan yang terbaik untuk korang walau apapun jalan yang korang pilih. kalau korang pilih jalan sesat pun aku doakan korang kembali ke pangkal jalan je la.hihi.

disebabkan semalam da last paper sepanjang 4 tahun study kat UTM ni, kami decide nak makan steamboat sama-sama ngan lecture/PA kami, Sir Rozaimi. da lama kami plan nak makan steamboat ngan Sir Rozaimi tapi selalu je ade halangan nak kumpulkan semua orang. masing-masing bajet menteri.haha

kami makan steamboat kat Mutiara Rini. aku tahu nama tempat je la. kalau suruh aku peta memang fail la.haha. Steamboat mutiara rini ni antara yang paling glemer la di kalangan sudent UTM. harganya around RM18 per head n kami dapat sponsor dari Sir Rozaimi.hihi. yang join makan steamboat ni ada 28 orang termasuk sir Rozaimi, isteri sir, K.Liza n anak sir,Puteri.

arahan berkumpul jam 7.45pm tapi biasa la kan, janji melayu je semua even yang pergi ade melayu, cina n india.haha. dalam 8.15 gak la baru dapat gerak dari UTM. kami gerak sama-sama sebab ade yang tak tahu tempat. sir plak tunggu kami kat tempat steamboat tu.

sampai je kat sana, salam-salam ngan sir n his family, pastu terus terjah makanan. 28 orang makan pakai 6 tables. lets pixies do some talking...hehe


masak dan makan!!!




calon suami pilihan
K.Liza n Puteri
da Girlz
Da boyz
Sir Rozaimi bg ucapan n amanat terakhir


cenderahati kenangan

KAMI
Majlis ni boleh dikatakan farewell party kami la. lepas ni, kemungkinan besar da tak jumpa sebab ada yang da nak balik. paper pon semua da setel. yang stay pon kebanyakannya sebab nak kene setelkan diorang punya tesis n binding tesis. lepas tu baru boleh betul-betul merdeka.hehe. kalau ada jodoh, mungkin jumpa masa hari konvo nanti la. INSYAALLAH. 


LOVENOTE : lepas berfarewell party ni, aku balik rest kat bilik satu jam before continue Miza punye besday party. next entry aku story bout that party. something interesting aku nak share ngan korang.hehe


http://www.emocutez.com
 

No comments: