Wednesday, April 11, 2012

makan malam bersama Menteri Besar Johor

http://www.emocutez.com
Hai semua

senanye, aku da pun selamat sampai kat kampung halaman tercinta 2 hari lepas. almaklumlah, sampai je kat umah, aku pun mulakan sesi download movie n drama sampai lupa yang aku ada baby belog. bila da siap download mesti ar nak tengok plak kan? tu yang seme benda boleh lupa.hihi. aku ingatkan nak updet cerita dinner ngan MB Johor bila sampai kat umah tapi lupa.huhu. 

wiken lepas, aku ade short course iaitu ISO9001 : 2008. course wajib attend before graduate from UTM. so, aku kene balik terengganu ahad malam. kebetulan, sabtu malam, ada yang ajak join dinner ni. senanye, dinner ni untuk anak johor tapi aku pun da 4 tahun kat johor. boleh la kira anak johor kan.hihi

dinner ni kat New York Hotel Johor Bahru. kiteornag gerak dr UTM ngan bas yang pihak SEJATI sediakan. tak banyak nak cerita senanye. apa kata korang tengok je la gambar ni ye.hihi

muke excited nak g dinner :)


K.A.M.I :)

makan kepek dulu..hihi





basically, dinner ni anjuran MB Johor ngan Iskandar Malaysia. lam dinner ni cerita tentang peluang pekerjaan yang bakal ada untuk mahasiswa johor. benda ni cam nak suruh seme anak johor balik duk johor. semua pembangunan tu dibuat oleh Iskandar Malaysia. memang banyak la peluang pekerjaan yang ada, lebih kurang 16,000 kekosongan. banyak projek Iskandar Malaysia yang tengah berjalan antaranya University swasta kepunyaan Iskandar malaysia ngan Legoland n antara yang da brjaya adalah Johor Premium Outlet.

bila dengar banyak kekosongan tu rasa cam nak duk johor pun ade gak.hihi. tengok la camne nanti. k lah, aku nak g sambung tengok The Voice plak.hihi


http://www.emocutez.com

3 comments:

teha said...

wow.. syok nyee die !

mie said...

makan sodap ni...
bergaya sakan ye..
ehehehee

Juliet_iRa~" said...

wewittt..hee

time dinner la time nk melaram habis kan.. ;p