Saturday, October 29, 2011

a long nite

http://www.emocutez.com

Hai semua

long nite.. :(

3.30am...

4.30am...

5.20am...
still mata aku tak nak tutup. pusing kanan. pusing kiri. aku pun tak taw ape yang aku tengah fikir. kat luar hujan. lagi la aku susah nak tido.

then, i texted someone. someone i wish can answer my questions. lots of questions. someone i know for 7 years. someone i call friend. someone who used to be my boyfriend. someone i call my ex-boyfriend. someone really important to me.

6.00am
aku mandi n solat subuh sebab aku tahu tu je caranya aku boleh tutup mata. but i end up here. mata still tak ngantuk.

 6.30am
luckily, he  replied my text. answering my questions...n some advise..
Thanx buddy



sometimes, i dunno what happen to myself. i can't understand everything around me. i need someone to give me the answer especially bout this life.

bila kita dalam kesulitan, fikiran sendiri tak akan mampu berfikir apa yang sedang kita buat. tak mampu untuk mencari sebuah jawapan yang sangat kita perlukan...

YA ALLAH, permudahkanlah segalanya... permudahkanlah aku di jalanMU. amiin


http://www.emocutez.com

No comments: