Thursday, September 29, 2011

maturity VS SUBUR

http://www.emocutez.com
Hai semua

i'm back just for a short update 'bout what happen in my DFMA class today. DFMA stand for Design for Manufacturing and Assembly ya kawan-kawan. untuk kelas ni kami kene cari satu barang untuk DFMA group project.

dalam kelas siang tadi  lecturer baru nak tengok barang yang kami pilih. so, keadaan kelas agak chaos sebab lecturer nak jumpa group by group untuk make sure barang yang kami pilih tu sesuai. makin lama, kelas makin bingit. dalam bingit tu, ada la 2 kali kene sound ngan lecturer,



THEN

gedegaaannnggg!!!! 
*bunyi meja kene ketuk ngan lecturer.ngeeee

Lecturer : kamu semua ni, hormat la sket saya kat depan ni. kalau tak nak hormat saya pon hormat la ketua kamu kat depan ni.. (kebetulan lecturer ngan cakap ngan ketua kelas DFMA)

kelas diam...

Lecturer : kamu semua bukan budak-budak lagi. kalau saya pasangkan kamu semua ni, lepas 9 bulan da keluar baby da. ha, itu apa tandanya...

kelas diam...tiba-tiba..

satu suara : SUBUR!

HAHAHAHA!!!!!!!

gamat satu kelas. mana taknya, aku rasa semua orang boleh expect yang lecturer nak cakap yang semua da matured tapi tiba-tiba ada plak yang boleh terfikir camtu.hihi

lepas tu, satu kelas diam balik. sambung buat kerja masing-masing sebelum kene sound lagi sekali. :-)

itu je la yang aku nak cerita.hehe. boring sebenarnya. nak menaip something yang heavy belum cukup mood. ada masa aku muncul lagi.

LOVENOTE : something will be reveal SOON :-)
http://www.emocutez.com

No comments: