Sunday, September 26, 2010

oPen hOuse :-)

salam seme :-)

smalam kan aku de gtaw yg aku nk apdet sal g open house tapi malangnye mood aku agak rosak sket smalam so xleh nk upload pixies..huhuhu *cenggitu lak kn??

aku xde nk story pnjang2 senanye..hehehe
lgpon..skunk aku kat fakulti..
ngah tggu grup member utk wat discussion english kul 10 nnt..
aku saje dtg awal sbb nk mnikmati kelajuan wi-fi fkm..
nk arapkan wi-fi utm, belog pon da kene block..
aiisshhh..x paham den ngape di blocknye belog..huhuhu
bile kat bilik, tpakse la apdet belog gune monkeyband..

ok2..
smalam aku p open house kat 3 umah with my besties n classmate..
tp de gak kisah tragis jadik lam kete bile aku nk sebut name laen
then terkuar name yg aku x sangke..aku jerit orang lain kuat2 lak 2
seyes aku pon tergamam bile aku terpanggil name 2 sbb aku xtaw otak aku da kemane
memg bergenang la air mata aku mase 2..
cam bengong pon de gak..uwaaaaaaa!!!
da la...
all da pixies will continue da story..ngeee:-)




ni mase g umah Penasihat akademik ana n aena..
tggu driver dtang


posing jap

da guys

kami tggu turn amek mkanan

ngan aena



da abeh pon

kami :-)


ok la..kawan aku pon da sampai..
daaaa:-)

No comments: