Sunday, May 09, 2010

uMah mak n ayah pNye aKtiviti

ari nie keje aKu XDE..hahaha
lpas zhor mama aJak teman mama aNto abah.. abah g pEnang ngAn kwan die..huhu
lpas anto abah kat kwan die..aKu n mama gErak g umah mak..
(mak 2 opah aku-sbbkn aku dr kcik bese duk lepak sne aku pgil mak gak..hehehe)
kbEtulan aRini seme de..xdela seme tP de c.ngOh, p.lan, m.su.anie n my kazenSSSS..hahaha
ramai 2..seme kenek2..
aKtiviti ialah mKan kUeh Onde2..
ONDE??? 2 name comei die kat tganu..lau kat luar nme die kueh pe ntah.. kueh melake?? aku xtaw la..huahuahua
tHen,makan "colek" mmpelam.(prOnouNce it ngan -'-,sabdu,taw)hahahaha
si kenek2 g men bUai n pNjat pKok jmbu gOlok (gajus lau nme saintifknye..huhuhu)
aKu..lepak2..sEmbg2 ngan mak sdare.. mkan2 "colek"
da puas lepak,sEmbang,halau ayam msuk reban(2 ayah yg wat) ,ayun buai wani..tgk kazenss pnjat pokok,,
aKu pOn bLik la uMah..hehehe

psstt : arini mama bg aKu bwak kete mama,bukan bwak pon,aleh paRking je..tp hepy gak la!! hahahahaha

ni la aNtre phOto2 keJadian..

ni aNtre kaZennssss aKu duk pnjat pokok




laman..Yg petak kecik nie bekas pondok mOnyet ..
reban ayam..
men bUai n laman belakang yang xde org nak sapu xcept time rayer..:-)

No comments: