Thursday, January 22, 2015

saya kembali lagi..lalala

 http://www.emocutez.com
  Hai semua

  Apa khabar semua? 
rindu tak??
 rindu tak?? haha.

Hmmm, a lil bit awkward actually sebab da lame sangat tinggalkan arena luahan rasa plus perkongsian plus merapu ni n to exact dah 2 tahun 5 bulan.*kenapa sampai 2 tahun lebih? nanti kita story mory ya!* 

aku rasa macam perlukan masa sket untuk warming up jari jemari yang mulus ni sebelum lunaskan kerinduan aku ni. bukan jari je kene warming up taw, otak pon kene join sekali warming up sebab da agak tepu. lama tak berfungsi nak mencipta ayat-ayat merapu macam dulu-dulu. haha

lama aku menyepi and  private kan blog ni, akhirnya aku decide untuk public kan balik blog ni. da lama sebenarnya teringin nak kembali berblogging tapi banyak benda yang sekat niat aku. apepun, akhirnya, ALLAH izinkan aku kembali kat sini. satu ruang yang mampu buatkan aku selesa dan gembira. ALHAMDULILLAH. :-)

Ha, kalau tengok pada intro kat atas takdelah tepu sangat otak ni kan. banyak sebenarnya yang nak aku kongsikan kat sini tapi aku punye time management MAJOR FAILED. tu yang selalu je tak sempat nak blogging. antara sebab malas nak public kan blog sebab fikir banyak sangat post merapu. can u imagine, i need to re-read and edit 400 posts. merana jiwa aku.*menangis*

sekarang aku tengah bercuti, dah 2 malam aku habiskan masa untuk review post lama. ada post yang delete terus and ada yang edit. bila baca balik post-post lama rase cam nak tutup muka sendiri. entah apa la yang nor alia 21,22 and 23 tahun tu fikir. tulisan kejap huruf kecik, kejap HURUF BESAR. ada post emo-emo. ada post merepek. yang pasti banyak sangat merapunya.*geleng kepala* 



From my last entry here, many things have changed. don't worry ya, i'm still a girl who likes to whine bout things and cry when watching romantic comedy drama. this blog will be a new platform for me to whine.*kidding*.

sebenarnya, antara sebab aku public kan balik blog ni sebab nak share experience and info-info yang aku tahu yang aku rasa boleh dimanfaatkan oleh orang lain gak.*bajet banyak input bermakna la kan*. manusia macam aku yang suka mengoogle semua benda haruslah tension bila info yang dicari tu tak ada. so, untuk mengurangkan tension manusia lain, wajiblah aku kembali ke arena ni.keke.

disebabkan dah lebih 2 tahun aku tak publish apa-apa, haruslah bercerita segala bagai peristiwa sepanjang 2 tahun ni dulu kan.boleh ye? haha. kalau tak ada aral, aku cuba publishkan benda yang berguna. dah tak ada post emo-emo tengah malam pastu esok petang delete balik.haha. aku harap tak jadi angan-angan kosong dah la. takut gak bila dah start busy, aku buat-buat lupa ada blog..haha. doakan aku ye. :)

rasanya dah cukup untuk permulaan. banyak sangat dah aku merepek ni.haha. INSYAALLAH, next entry, i'll share about INSEP Programme which is one of the attachment course prepared by the government for fresh graduate like me. :)   


LOVENOTE : oh ya, less than three months i'll be 26.*clap-clap-clap*. still single, Not pitifully alone, but a glamorous solo.lalala. right now, still striving towards my dream. will be there soon. INSYALLAH :)

 http://www.emocutez.com

No comments: